Hiljalleen etenee päivät ja neuletyöt.. Tein tänään Aati-vauvalle sukat lapasten seuraksi,ja yhdet kämmekkäät. Samoja kämmekkäitä pitäisi tehdä vielä parit,ja tuntuu että yhdestä Pirta-kerästä tulee ainakin kolmet.

Viimeistelin Annin tossut,nämä siis. Ohje löytyy täältä www.tkukoulu.fi/~oilaho/tossut.html

Jostain syystä tuo linkki ei toimi,mutta jos näpyttelet tuon osoitteen,niin sitten löytyy ohje.Outouksia..Jatkan kuvien merkeissä huomenna,jos vaikka ne toiset tossut saisin tehtyä.

Nyt on kerrankin kädet levossa kun katson viidettä kertaa Kuninkaan paluu-leffaa ja mässytän Omar-karkkeja. Ei varmaan näillä kiloilla pitäisi,mutta minkäs teet kun on niin hyviä?Nii-in,kysyn vaan? Ei mitään itsehillintää,näkyyhän se langan ostelussakin,nytkin on kaksi lankapakettia tulossa,toisessa tosin vain kuusi kerää Woolia,mutta toisessa Novitan alelankoja vähän enemmän. Lisäksi olen saamassa äidiltäni kaikki hänen jämälankansa ja puikkonsa,kun ei nivelrikon takia enää pysty neulomaan :(

Mutta minä olen päättänyt että kun en tupakoi enkä ryyppää,niin voin tuhlata käsitöihin ja kestositeisiin,niin,kestositeisiin. Kun kaverini alkoi myydä niitä olin varma etten ikinä käytä,mutta nyt en osaa enää kuvitella käyttäväni kertakäyttöisiä. Niin paljon mukavampia kestikset ovat,ja tulee niistä säästöäkin,vaikka ostaisi useampia merkkejä kuten minä. Kaverini tekee tosiaan kerrassaan erinomaisia kestiksiä, sivut on www.tirsokas.com Mutta eipä enempää siitä,jos jotakuta asia kiinnostaa ja haluaa kuulla käyttökokemuksia,niin laittakaa kommenttia. Mutta nyt namien pariin..mums mums.