Nyt iski sellainen,kun tuntuu etten saa mitään isompaa työtä jatkettua. Siellä ne odottaa kiltisti korissa ja varmaan kohta vaipuvat talviuneen,kun minä teen vain näitä pikkutöitä. Tarpeellisia  toki ja kaivattuja,mutta kun..pitäisi niitä muitakin. Tässä kuitenkin ne tossut,joista eilen ohjeenkin laitoin.

304181.jpg

Ja tässä Aatin sukat,aika liikkikset,vai mitä?

304177.jpg

Tänään tuli postissa tuo Koukussa-kirja,koska minä olen päättänyt opetella virkkaamaan. Piste! Se on aina ollut minulle kaikkein vierain käsityömuoto,ja nyt päätin että opettelen vaikka henki lähtisi.Tai sinnepäin. Heti piti jotain kokeilla,ja ensimmäisenä ohjeena olevan kukkahuivin ohjeella tein pari kukkaa jotka olisi tarkoitus saada Saaran pipoon sitten kun olen joskus tehnyt sen pipon. Mutta tässä siis ne pari vaivaista kukkaa,alku kuitenkin.

304182.jpg

Tein nuo Valo-Annnista,kun ajatuksena oli laittaa just niitä punaiseen pipoon haijastusefektiksi.

Mutta seuraavana on saatava valmiiksi vielä yhdet huovutettavat lapaset,että saan koko satsin pesuun,laitan niistä kuvan sitten valmiina. Ja ne karkitkin on loppu..