Kävin kaupungissa jollain pikkuasialla,mutta niinhän siinä kävi kuten aika usein ennenkin,että lankoja tuli ostettua,ja muuta pikkusälää.Ensin nuo langat

309837.jpg

Eli yksi kerä Coatsin Nord lankaa värinä IHANA tikkariväri puna-kelta-oranssi. Ei varmaan kaikkia miellytä,mutta siitä tulee pipo joka sopii punaiseen toppikseeni. Sitten kerä Cool flamme lankaa limenvihreänä,joka taas ihan varmasti on luotu tytön vihreän toppiksen kanssa kulkemaan.Kahdesta punaisesta Woolista tulee minulle hanskat tai lapaset. Hennon vaaleanpunainen Samos tulee olemaan lapaset Annille ja sama kohtalo on valkoisella Karusell merinovillakerällä. Eli ihan vaan tarpeeseen ostin! Niin.Ettäs tiedätte..Hmm. Tunnen olevani puolustuskannalla. :)

Sitten tämä sälä,

309835.jpg

Kuva on Karmea,mutta olkoon.En jaksa ottaa uutta. Ostin 8 korvakorukoukkua ja ohutta metallilankaa koska aion tehdä silmukkamerkkejä. Helmiä löytyy tytöltä vaikka kuinka paljon. Ostin myös,kun olivat alessa,neljä haalarinlukkoa,ajattelin käyttää Annin liivihameisiin tms. Olivat vain 70senttiä kappale. Sitten ostin kerroslaskurin,mitä olen todella kaivannut,ja noita isoja "hakaneuloja" silmukoitten pitoon lyhyemmän ja pitemmän otin. Lisäksi koon 4 ja koon 10 sukkapuikot. Nuo viimeksi mainitut järkyttivät minua. Olin Prismassa ja katselin samanlaisia,maksoivat 9,90,enkä sitten ostanut. Tänään siellä käsityökaupassa maksoivat 15,90eur,iik! Menin sitten Tokmannille ihan muuten vaan ja katselin noita samalla,ja maksoivat 3,35eur!! Olinpa kerrankin onnellinen kun olin malttanut odottaa. Järkky hintaero kyllä. Mutta nyt on kympin koukku ja puikot,ja langatkin,joten pipot,täältä tullaan!