Aikani kirjoittelin blogia tuonne Jutut-listalle,mutta pakko antaa miinus,ohjeita sivujen tekoon ei ollut,ja kun lähetin viestiä avunpyyntöineen,en vastausta saanut ikinä. Mutta se siitä,nyt yrittelen laittaa juttuni tänne.

Olen siis kotona eläkkeellä oleva,mutta 31 vuotias. Perheeseen kuuluu mies Rami ja lapset Saara 10 ja Santeri 8.

Koska olen kotosalla ,on minulla aikaa rakkaimmalle työlleni,käsitöille. En ole mikään mestari,ja itse olen pitkälti kaiken opetellut,mutta kantapään kauttakin sitä voi onnistua.

Eniten minä neulon ja ompelen. Ristipistoja ja virkkausta vähemmän. Mattoja ja poppanaa olen kutonut ja yhden villa shaalin. askartelupuoli on aiemmin ollut nollassa,mutta nyt on iskenyt jokin ihmeellinen hypistely ja näpertelytauti. Olen esim tehnyt kasseja ensimmäisen kerran elämässäni.

Koneessa on nyt vika,joka ei salli minun tähän laittaa kuvia,mutta kunhan saan vian korjattua,tulee lisää juttua valmiista töistä kuvineen. Tässä pieni esittely siitä mitä tuleman pitää. Katsotaan kuinka muutto etenee.